torsdag 22. mars 2012

Mandag 19. mars 2012

Klubb # 210

Bartender: Pernille

Deltakere: Hanna K, Alexander H, Jarle, Angelika, Cecilie, Emma, Camilla, Malin, Helene, Jonas, Anette, Magne L, Charlotte, Magne O, David J, David H (16 stk)

Lotteri # 188:
Helene (K 88) trukket av Cecilie
Jonas (K 93) trukket av Helene
Emma (K 91) trukket av Jonas

Logg:
-Jonas ble sjekket opp av en homo i helgen. Jonas sa han var 99,7% hetero. Det er alltid en viss feilmargin.
-Hanna til Helene: "Lager du ofte sånn sketchbook?" Helene: "Scrapbook?"
-Emma prøver å lære oss hvordan man bruker frisørsaks. Cecilie: "Men jeg er jo opp-ned!"
-Jonas vil prate om puling og biler.
-Helene: "Det hender jeg blir skeiv i skøyta, men jeg liker ikke damer fordet."
-Malin ble G!
-Cecilie kaller skinnyjeans for tightpants.
-Hanna har ikke handlet mat på en måned.
-Alex H: "Har du sett han duden som tegner med blyant, eller?"
-Jonas plukket stjerna til Hanna K.
-Alex H mener det er juks å spille DrawSomething på iPad.
-Helene er Blu-Ray-hora fra helvete.
-Helene: "Jeg er kler over at jeg ikke er den eldste i verden." Også innser hun at hun er eldst på klubben i dag.
-Vi vurderer å innføre iPhone-fri sone på klubb.
-Alex H: "Hvis jeg får en sønn skal han hete Lorrang."
-Helene: "Går det an å bli full etter to øl? Ja, det gjør det."
-David J får stående applaus.
-Alex H: "Har du hørt at Lada skal begynne å lage elbiler?"
-Pizza-Daniel kommer med pizza!
-Jonas og Magne L gikk til Galazy og kjøpte kebab, og kom tilbake til gratis pizza. Haha.
-Jonas og Magne L klager ikke!
-Helene ønsker seg uniboob.
-Helene: "Jeg har glemt å skrive i den boka, jeg."
-Helene mener det burde vært alkosperre på telefonen. Jonas mener det burde vært alkosperre på øl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar