onsdag 14. mars 2012

Mandag 12. mars 2012

Klubb # 209

Bartender: Natalia

Deltakere: Erlend, Alexander H, Hanna K, Bjørn Harald, Camilla, Jarle, Helene, Hanna M, Kristoffer, Theo, Emma, Charlotte, Nico, Guido, Augustin, David J, Alexander J, Magne, Håkon, Alexander Å, Oliver, David H, Petter G (23 stk)

Lotteri # 187:
Erlend (K 73) trukket av Augustin
Helene (K 77) trukket av Erlend
Emma (K 79) trukket av Helene

Logg:
-Erlend går på italienskkurs for å lære seg spansk.
-Jarle har vunnet 50 kr i Flax for livet. Så nå får han 50 kr i ukelønn.
-Hanna K og Alex H har fått seg skrapegreie til Flaxlodd.
-Alle ler av mobilen til Erlend.
-Hanna M: "Jeg har den deiligste følelsen i kinna." Helene: "Hva da, har du vært hos tannlegen?"
-Hanna M: "Jeg har lært bikkja å sykle i dag."
-Erlend tar seg en snus: "Jeg har slutta."
-Jarle har fylt 25, og føler at han har oppnådd det han skulle. Fått en unge og greier.
-Erlend har vært statist i den nye NRK-serien Hjem.
-Jarle ble GRI!
-Erlend har kjøpt seg løpetights. Den sitter jævlig bra.
-Emma har med seg en hel bande med argentinere.
-Erlend mener at man kan bruke det hvite greiene inni påskeeggene som leppis. Helene mener at da kan man gå ut som sommeren, få masse vepsestikk og slippe å ta Restylane.
-Helene til Alex J: "Skriver du navnet ditt med k eller c?"
-Helene: "Jeg stoler ikke på noen andre enn meg selv." Alex H: "Jeg stoler ikke på meg selv en gang."
-Emma: "Helene, er det gratis nett her?" Helene: "Ja, på torget." Emma: "På toget?"
-Erlend kom hit for å vinne på lodd. Og dæven steike døtte meg, det gjorde han!
-Bestemoren til Erlend er 96 år, og sier at hemmeligheten bak å bli så gammel er fisk og hjemmebrent.
-Pizza-Daniel kommer med pizza!
-Kristoffer prøver å lære argentinerne norsk: "Jeg vil bade i Mjøsa."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar