torsdag 9. februar 2012

Mandag 6. februar 2012

Klubb # 204

Bartender: Pernille

Deltakere: Maren, Helene, Jonas, Knud-Daniel, David H, Ole-Anders, Daniel S, Angelika, Hanna K, Alexander H, Anita, Håkon, Charlotte, Kristina (14 stk)

Lotteri # 182:
Daniel (D 75) trukket av Jonas
Helene (D 76) trukket av Daniel

Logg:
-Jonas lukter Date-parfyme i følge Maren. Det er fordi han skal på date med Maren og Helene.
-Jonas fikk en flue i ølen.
-Det eneste Jonas ser på YouTube er fat peole falling.
-Telefonen til Ole-Anders var disko-telefon på lørdag. Den blinka masse!
-Hanna kommer for å lage dårlig stemning.
-Hanna har pynta seg for togsjåføren i dag. -
-En gang var det noen som stjal gymskoene til Ole-Anders på Akropolis.
-David H ble GR!
-David H: "Føkk it. Jeg blir full i dag."
-Alex H har fått seg speilflex-kamera.
-Jonas: "Hvordan kan jeg unngå øyekatarr når jeg jobber med Håkon?" Helene: "Ikke ta på'n!" Jonas: "Men han tar jo på meg!"
-Daniel følger med på fotballkampen på TV, og heier for seg selv.
-Alex H: "Jeg hadde tenkt å dra hjem i kveld og leike meg litt."
-Alex H har fått seg nytt kamera, men det manglet batteri i esken.
-David H blir forbanna på ting som ikke har sjel.
-Helene savner flip-telefon, fordi det er så mye gøyere å legge på en samtale når du kan slenge sammen telefonen enn å bare trykke på avslutt.
-Hanna føler seg som et bedre menneske når hun drikker små øl.
-Det er fotballkamp på TV, og det snør! Det snør så mye at de måker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar