søndag 19. februar 2012

Mandag 13. februar 2012

Klubb # 205

Bartender: Natalia

Deltakere: Hanna K, Alexander H, Janne, Bjørn Harald, Helene, Alexander Å, Charlotte, Malin, Anette, Kim, Petter G, Espen (12 stk)

Lotteri # 183:
Alex Å (Q 41) trukket av Malin
Alex H (Q 40) trukket av Alex Å

Logg:
-Janne og Bjørn Harald sliter med å snakke engelsk. Helene sliter med å snakke norsk.
-Bjørn Harald til Charlotte: "Hallå, har du på deg parfyme eller?" Charlotte: "Ja, jeg tror det."
-Malin er tilbake fra langtur i Asia!
-Pille-Roy får kjøpt seg en øl.
-Helene lærer Janne å jukse i The Sims. Janne angrer.
-Det er iPhone-party på klubb i dag.
-Bjørn Harald ble GRI og Charlotte ble GR! Vi gadd ikke vente lenger.
-Bjørn Harald syns det er på tide at Helene begynner å ta kort. Det er bare Nettbuss og Helene som ikke tar kort.
-Helene: "Tok du bilde av meg nå?" Alex H: "Nei." Helene: "Jeg satt jo der med fingeren oppi leppa." Alex: "Ja, det syns såvidt på bildet."
-Vi gikk fra å diskutere Dexter til Hotel Cæsar og Gode og Onde Dager.
-Janne: "Charlotte, du må skrive hvem som kom i loggen." Charlotte: "Eh, hvem kom?" Janne: "Jeg vet ikke jeg heller."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar