tirsdag 7. juni 2011

Mandag 6. juni 2011

Klubb # 170

Bartender: Pernille

Deltakere: Anita, Jonas, Niclas, Cecilie, Kristina L, Mari, Nadia, Helene, Daniel J, Maria F, Ole-Anders, Clementine, Alexander, Marianne, Anette, Helen, Bjørn Harald, Hanna M, Lone, Mats, Ole Martin, Håkon, Lise-Lotte, Tommy, David (25 stk)

Lotteri # 145: 26 solgte lodd
Clementine (W 70) trukket av Bjørn Harald
Kristina (Q 73) trukket av Clementine
Helene (K 10) trukket av Anita
Ole-Anders (F 18) trukket av Helene
Daniel J (F 11) trukket av Ole-Anders

Logg:
-Helene blir stressa fordi Anita sitter på plassen hennes. Alle syns Helene er tåpelig. Men Helene klarer ikke loggføre hvis hun ikke sitter på plassen sin.
-Helene er team Jacob, Cecilie er team Edward.
-Helene tar sin første Onyx siden mars!
-Maria F har bestått muntlig eksamen, og er nå sykepleier! Grattis!
-Lone kommer ikke på klubb, fordi hun er hjemme og baker kake.
-Clementine trodde det var søndag på torsdag (kristi himmelfartsdag), og gledet seg til mandagsklubb dagen etter. Men så var det fredag dagen etter.
-Lone kommer. Uten kake.
-Jonas setter en sundae på bordet og regner med at den skal stå uberørt mens han kjøper øl. Niclas og Helene benytter sjansen.
-Jonas: "Niclas, vi er på diett. Det er snart bikinisesong, og jeg skal ned en bikinistørrelse. Jeg skal gå fra flatbrøsta til innoverbrøsta."
-WCH vel blåst i helgen. Til tross for at alle uten vettet i behold var på Postgirobyggets neverending russeturné.
-Maria F fikk elefantbilde av Iver her om dagen.
-Daniel J har oppkjøring 10. august. Han rekker å få lappen før Daniel S får den tilbake.
-Lone ble G!
-Niclas klarer ikke å følge med på klubb, for han sitter bare og leser Kjersti-blogg.
-Ole-Anders tror han kom ut av skapet i går.
-Bjørn Harald drakk på seg Parkinson i helgen.
-Helene har med Roskilde-loggen 2009 & 2010, til alles glede og forlystelse.
-Maria F lurer på hvem som har tatovert en hest på armen.
-Maria F har avtakbar grisepung.
-Hanna M ønsker seg hønepung.
-Vi prøver å finne ut hva den flappen under nebbet til hanen heter.
-Helene: "Jeg bare sitter her i mens, jeg." Daniel J: "Hvis du gjør det, pusser jeg tenna i mens."
-Helene bælmer øl. Jonas: "Nå så du litt hest ut."
-Helene: "Jonas er veldig glad i å kritisere meg om dagen. Ikke syns han jeg er fin på håret..." Jonas: "Du ER ikke det!"
-Jonas har mye pupp på armen.
-Etter 15 minutter har vi funnet svaret: hanelapp eller haneskjegg.
-Vi mener at haneflapp er et bedre ord.
-Niclas går inn på wikipedia for å redigere. Han må bare opprette en konto først.
-Daniel J sliter med kommer-ikke-opp-snopp.
-Jonas til Niclas: "Spre beina a, gutt!" Niclas: "Jeg gjør jo det!"
-Maria F: "Det er bedre med ung nakenhet enn med gammel nakenhet."
-Pava i går: Homo-Trond til Bjørn Harald: "Jeg syns dere skal slutte å bruke begrepet homofile." Ole-Anders: "Men hva skal vi kalle oss da?!"
-Helene kl 22.33: "Jeg er litt full, jeg. Jeg vet ikke om jeg har drukket en eller en og en halv øl. Jeg er så varm i panna." (Lugg er varmt! Red. anm.)
-For the record: Helene har drukket to og en halv øl.
-Jonas syns Hanna M har litt lite rumpe i litt mye bukse.
-Mari er dement. Hun har glemt å gå hjem.
-Marianne har spart til øl siden hun var 13 år.
-Jonas har sår på tommelen etter å ha spilt på oljefat på WCH-nach. Maria F: "Ikke pell!" Jonas: "Jeg peller ikke, jeg bare dytter."
-Bjørn Harald: "Det er faen meg minneverdig å huske et knull."
-Jonas betviler loggføringskunnskapene til Helene. Og nekter ikke for det!
-Tenk å dø på Roskilde. Da dør man hvertfall lykkelig.
-Maria F gir Helene 50 kr til en øl. Hun kommer tilbake med tre øl og gir Maria 50 kr tilbake.
-Bjørn-Harald poker Lise-Lotte i øyet.
-Lise-Lotte: "Det er veldig mange som har fast plass hos Maria."
-Helene: "Vibratorpenn!"
-Alex til Maria F: "Har du BH på finger´'n?!"
-Hanna M vil på Goggen for å stirre.
-Helene kl 23.38: "Jeg er full, jeg."
-Helene har begynt med griselatter.
-Hanna M: "Helene, er du ferdig med å le?" Helene: "Jeg håper det."
-Hanna M: "Gi meg partymusikk! Plumbo."
-Håkon fant seg ei møkkadame (Lise-Lotte) på Plumbo-konsert.
-Helene: "Faen, hvor vanskelig er dette a?"
-Hanna M ber om Love Lifts Us Up Where We Belong.
-Helene gikk innom Maria F før klubb i dag. Hun trampa opp trappene. Maria F: "Tramp tramp tramp, sa trollet."
-Helene må nyse, men ser ikke lyset fordi hun har lugg i veien.
-Maria: "Jeg får fiskefette nå."
-Hanna M: "Jeg har faen meg pupper!" Håkon: "Max 50 gram cheese."
-Hanna M: "Helene, hva er det drøyeste du har gjort på kopimaskin?" Helene: "Det drøyeste." Hanna M: "Hva da?" Helene: "Det drøyeste! Jeg satt meg på kopimaskinen. Alle gjorde det på ungdomsskolen." Alex: "Hvordan ble bildet?" Helene: "Det ble makulert."
-Hanna M til Maria F: "Du kjøpte en øl til?" Maria F: "Vi skulle jo drikke deg pen." Hanna M: "Da trenger vi to til!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar