tirsdag 14. juni 2011

Mandag 13. juni 2011

Klubb # 171

Bartender: Tom, Mari

Deltakere: Masha, Hanna M, Clementine, Ole-Anders, Karina, Thomas, Helene, Daniel J, Cecilie, Anette, Sofie B, Jonas, Daniel S, Iver, Sofie C, Sean, Alexander, Lone, Kenneth, Steffan, Bjørn, Maria B, Mats, Magnus, Bjørn Harald, Maria F, Karianne (27 stk)

Lotteri # 146: 36 solgte lodd
Ole-Anders (F 31) trukket av Ole-Anders
Hanna M (W 73) trukket av Daniel J
Kenneth (Q 76) trukket av Hanna M
Karina (Q 75) trukket av Kenneth
Daniel S (K 25) trukket av Masha
Anette (K 27) trukket av Anette
Sofie B (W 47) trukket av Jonas

Logg:
-Ole-Anders har sovnet ute i solen på Holmenokken. Han er rosa.
-Hanna har vært på Norsk Folkemuseum på Bygdøy i dag. Helt på eget initiativ.
-En gang brukte Helene 3D-briller som solbriller, fordi hun var så full at hun ikke skjønte at det var 3D-briller.
-Vannstanden i Mjøsa stiger med 2 cm i timen. Det er synde(ut)floden.
-Ole-Anders så på Ducktales på TV her om dagen. Replikk: "Har du kommet for å polere pokalen min?"
-Det ligger en kar under en benk på toget og griner.
-Smiths Venner i Bergen samler inn penger, og hvis man donerer 100.000 kr får man en hettegenser. Masha: "Hvem er det som har hatt på seg den hettegenseren a?" Angelika: "Jesus, vel."
-Helene trodde Pille-Roy var en dame på lang avstand.
-Hanna leser i avisen: "Mann amok med balltre og heksesaks." Masha: "Heksesaks? Hva er det?" Hanna: "Sånn man klipper hekken med."
-Den gråtende mannen under benken blir hentet av ambulansen.
-Den gråtende mannen prøvde visst å svømme over torget. Masha: "Også planka han sjukebilen." Cecilie: "Var det noen som gjorde det?!"
-Ole-Anders ble GR. Det matcher ansiktsfargen hans.
-Vi satte oss plutselig inn, og i løpet av 20 sekunder hadde vi jagd bort folka på nabobordet.
-Helene: "Jeg skvatt da den datt ned i skåla." (Hun snakker om tingen som fulgte med i Cornflakes-pakken. Red. anm.)
-Alle ler av Erlend selv om han ikke er her.
-Cecilie: "Egentlig så har vi jo hatt det jævlig gøy i helgen. Jeg stemmer for å være full hele tiden, jeg."
-Jonas holder seg fast i bordet med pekefingeren.
-Snusporsjonene i Norge har gått ned fra 24 gram til 21,6 gram.
-Cecilie: "Jeg har ikke dildo i veska, men jævlig mye batterier. Sånn i tilfelle jeg ramler over en dildo."
-Grisen trakk et rosa lodd.
-Hanna: "Du må lukke øya når du trekker." Helene: "Og når du leser."
-Stilleste lotteri noensinne. Alle følger med.
-Drittlotteri! Verken Jonas, Helene eller Thomas vant.
-Helene har gått på Spice Girls danseskole.
-Jonas holder tale om de mandastiske leker.
-Bjørn måtte ta oppvasken i dag, men han fant ut at han ikke ville ta den edru. Så han har vært full siden klokken fire.
-Daniel S var på køllenach hos Erlend i går.
-Jonas har fått seg iPhone 4, og prøvde å klippe til nytt micro-SIM. Med kjøkkensaks. Det funka dårlig.
-En mann på nyhetene står med Mjøsvann til knea. Han vasser i Mjøsa. Mjøsa fortsetter å stige.
-Mats snakker om sausen til Mikael.
-Daniel J: "Flere biler forsvinner i Mjøsa." Hanna: "Dette er høysesong for meg."
-Bjørn til Masha: "Jeg føler jeg skylder deg 3-4..."
-Maria B: "Vet du hva jeg har fått, Jonas?" Jonas: "Klamydia?"
-Det er bakfullmandagsklubb etter tre dager med fyll.
-Jonas lurer på om han kan intubere Helene.
-Det er Maria B sin siste mandagsklubb før hun drar til Kamerun.
-Ole-Anders til Daniel S: "Ikke ta så fælt på pynten til Masha."
-Maria F har funnet ut hvor Solbergelva er.
-Maria B: "Jonas, du kan glede deg hvis du skal være med i morgen. Jeg smakte på den sausen i stad."
-Jonas betaler Maria B for sausen.
-Hanna kikker på kløfta til Helene.
-Hanna til Jonas: "Ikke sett deg ned på fanget mitt og driv og snurr rundt."
-Ingen sine iPhoner går likt. 23.14 vant.
-Jonas til Hanna: "Har du trent, eller?" Hanna: "Nehei."
-Hanna: "Jeg hater folk som stabler i høyden! Stabl i bredden."
-Daniel S om seg selv og Helene: "The redhead and the dummy." Helene: "Hæ, har du fått rødt hår?" Daniel S: "Nei..."
-Daniel S vil planke den lille bokhylla under TVen på Lauritz.
-Da Bjørn Harald vokste opp, bodde han i Gol. Da han lærte trafikkregler skjønte han aldri greia med den røde og grønne mannen man skulle gå på, fordi han hadde aldri sett et lyskryss.
-Wenche (moren til Bjørn Harald) til Magnus: "Jeg har fortsatt skjorta di. Vil du ha den tilbake?" Magnus: "Jeg husker ikke en gang hvilken skjorte det var."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar