tirsdag 20. juli 2010

Mandag 19. juli 2010

Klubb # 124

Bartender: Ida

Deltakere: Bjørn Harald, Niclas, Erlend, Clementine, Kristina, Helene, Miriam, Angelika, Aleksander, Jonas, Håkon, Daniel J, Marius, Masha, Janne, Edward, Anette, Karianne, Marie Cathrine, Ally, Mats, Lisa, Knud-Daniel, Anita, Elisabeth, Rebekka, Yvonne, Jørgen, Kåre (29 stk)

Lotteri # 100: 32 solgte lodd
Niclas (F 01) trukket av Daniel
Thomas (X 91) trukket av Jonas
Aleksander (F 08) trukket av Thomas
Jonas (F 18) trukket av Helene
Miriam (F 15) trukket av Bjørn Harald
Helene (F 05) trukket av Aleksander

Logg:
-Helene feirer klubb # 100 e.l. (etter loggen) i dag!
-Kristina og Niclas har fått tilbake Karma!
-Bjørn Harald skal på Tiësto-konsert. LOL.
-Erlend skal tatovere en halvliter på magen, så kan det skvulpe når han går.
-Bjlrn Harald: "Jeg har røyka, men jeg må på do."
-Janne har sløya sin egen fisk.
-Det er noen kids som bader i fontenen. Og så kommer mor. Og så kommer far og kler av den minste ungen. Og kler på han igjen.
-Helene var fadderen til bartenderen Ida på barneskolen.
-Niclas skal vise frem t-skjorte-skillet sitt, men så har han på seg langermet genser.
-Ally kommer med popcorn.
-Det er Jannes siste klubb før hun flytter til Danmark.
-Bjørn Harald gleder seg til fødselspermisjon.
-Aleksander er på øldiett.
-Tenk om man haddde pupper på armene! Eller på ryggen.
-Clementine: "Jeg så en lighter på bordet. Den sto helt stille. Helt til jeg tok den."
-Bjørn Harald tøyseflørter med Miriam. Miriam: "Jeg skulle gitt deg en blowjob, jeg." Aleksander: "Hvis jeg hadde fått en krone hver gang jeg hørte det... Bakdelen er at jeg bor på en båt med 12 mann." Daniel: "Da hadde du hatt ei krone."
-Janne: "Det er ikke meg, men det er en eller annen annen pilletulling."
-Mannemenn gråter!
-Bjørn Harald: "Jeg holdt på å skåle med vann, men jeg ga meg." Helene: "Jaja, det var en feil. Det kan skje den beste." Niclas: "Eller den verste."
-Bjørn Harald: "Hvie jeg ikke hadde hatt sjølironi, hadde jeg tatt livet mitt."
-Helene møter fetteren sin. Han omtaler oss som bråkebordet.
-Edward er, som vanlig, den hotteste av alle som har møtt opp i kveld. Bortsett fra Helene.
-Helene: "Janne, gir du meg vesken min?" Janne: "Om jeg har vaska meg?"
-Det er viktig å få i seg 5 om dagen. 5 pils er bra!
-Vi ser på skriften til Helene. Jonas: "Er du full?" Helene: "Ja."
-Janne er ikke noe bedre!
-Niclas skryter av at genseren hans har mange knapper. Den har tre.
-Aleksander forsyner seg fra lommene til Jonas.
-Aleksander: "På vei fra Bodø til Oslo drakk jeg fly på ølet."
-Aleksander er veldig flott, det syns Helene og Jonas!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar