onsdag 14. juli 2010

Mandag 12. juli 2010

Klubb # 123

Bartender: Yvonne

Deltakere: Eirik, Daniel S, Angelika, Masha, Clementine, Erlend, Knud-Daniel, Daniel J, Janne, Thomas, Ally, Alex O, Kajsa, Jørgen, Lene, Emma Louise, Petter H, Cecilie, Helene, Rebekka, Ane, Ask, Lisa (23 stk)

Lotteri # 99: 16 solgte lodd
Ane (X 86) trukket av Ally
Daniel S (X 78) trukket av Thomas
Thomas (X 73) trukket av Knud-Daniel

Logg:
-Masha oppdaterte statusen sin i natt, etter en fuktig tur på byen: "Merker nå det har vært gøy å være så kjekk som jeg er ;) "
-Masha syns internett er kjedelig. Daniel J: "Masha har runda internett."
-Thomas: "Alle burde få lov å være feite." Masha: "Ikke om det går på helsa løs." Thomas: "Jo, sykehusene blir jo fylt opp av folk som lever uforskammet lenge."
-Ally og KD er klubbjomfruer.
-Daniel S har slåss med kokende olje. Det gikk verst utover Daniel.
-Daniel S og Angelika har jobbet på countryfestivalen på Vinstra. Daniel: "Det var drita gøy. Jeg var drita full hver dag når jeg var ferdig på jobb."
-Daniel J foreslår å bruke blanco på Flax-loddene, så vi blir litt glade.
-Daniel J vet ikke om WigWam spiller i Oslo neste helg. Og godt er det.
-Ally hooker oss opp med popcorn fra kinoen. Woooh!
-Daniel S: "Same shit, different asshole."
-Thomas: "Det er søppel i popcorn-bøtta! Har du plukka den fra søpla eller?" Helene: "Drit i det da, det er jo popcorn!"
-Det regner, så vi flytter klubben inn under taket.
-Det regner så mye at vi setter oss inn. Mandagsjomfruene er imponert over at vi har eget bord.
-Emma: "Daniel, har du fast plass?" Daniel S: "Jeg ER en fast plass. Jeg er en festplass."
-Emma: "Er badedrakten din str 12 år?" Daniel S: "De lager vel ikke rosa badedrakt for menn str 25 år."
-Daniel J: "Kjønnshår må være de smarteste hårene på kroppen."
-Emma: "Jeg kan to sanger av Hellbillies. Den ene er En neger på Ål stasjon. Eller var det Holm?"
-Thomas har Guinness-bart, og så sleiker han den bort. Helene: "Men jeg ville jo nusse bort den barten!" Daniel J: "Jeg og!" Daniel S: "Og jeg!" Og så tar vi en håndsopprekning om hvem som vil nusse barten til Thomas. Alle rekker opp hånden.
-Daniel S blir innkalt til møte med Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar