onsdag 26. mai 2010

The Best of Loggen mars 2010

MANDAG 01.03.10
-Janne er logg-ivrig.
-Det går plutselig opp for Eirik at Erlend ikke er fra Drammen.
-Aleksander prøvde å kjøpe seg en øl på Comeback på bursdagen til Inge, men det var utsolgt for øl. Så da anbefalte bartenderen noe som var ”nesten det samme som øl”. Han endte opp med Shaker - The Party Maker.
-Janne: ”Jeg har leppis så det ljomer etter. Men det er bare en, altså.”
-Jonas: ”Jeg er klar for det meste. For jeg er Svein, og jeg er med på alt.”
-Erlend og Helene mener at kjerring betyr kjær ting. Janne derimot, mener at det betyr liten kæll.
-Janne: ”Dere må drikke fortere. Jeg har begynt å sikle alt.”
-Her om dagen satt Erlend, Thomas og Helene hjemme og drakk rødvin og spilte Wii. Så ble Erlend sulten, og ringte rundt til alle kebabsjappene i byen, men alle var stengt. Så da laget Erlend ostesmørbrød med den osten han fant i kjøleskapet: Blåmugg, Ridder, Norvegia, Brie og pizzaost. Aleksander: ”Når jeg våkner opp med deg i sengen, skal vi spise det.”
-Clementine snakker om Selbuvottene sine: ”De er slitesterke som faen.” Helene: ”Jeg er fyllefaen som faen.”
-Janne: ”Han har så dårlig partyblære.” Helene: ”Jeg har så dårlig party, jeg.”

MANDAG 08.03.10
-Det er kvinnedagen! Aleksander feirer med å ikke ha på seg BH.
-Janne trodde Helene sa at det var praktisk med skjegg når man er katt.
-Helene: ”Kvinnedagen er jo på en man(n)dag i år.” Aleksander: ”Den skulle vært på en onsdag.”
-Janne har mye grønne hudprodukter.
-Anita og Erlend var på speed-date her om dagen.

MANDAG 15.03.10
-I følge guttene på nabobordet er vi ”gamle pinner”.
-Faren til Kristina syns at hun svømmer som en skiftenøkkel.
-Bjørn Harald tok på seg svømmeknappen da han var på Drammensbadet her om dagen.

MANDAG 22.03.10
-Helene kjøpte kebab på vei hjem fra Elixia i dag.
-Cecilie pleide å feire etter trening med Cola og sigg.
-Helene håper på ekstraomganger i dagens Paradise Hotel.
-Helene fikk akutt brokk littegrann.
-Jonas har sveiset sammen folie.
-Helene og Masha skal være på lag. Masha skal være naken, og Helene skal sensurere.
-Cecilie har arvet mobil av Petter, som han har arvet av bestemor.
-Helene vil ha iPhone, fordi det er så gøy å rulle ut dopapir.

MANDAG 29.03.10
-Det var Splashdown i Aron på lørdag, med påfølgende afterski. Da Daniel J kom dit i 21-tiden var det Niclas og Helene som ledet afterskien. Helene tror hun vant.
-I følge Dagbladet har nordmenn trolig gått forbi USA i antall overvektige i forhold til populasjon. Men Erlend har et fint poeng: Vi er også nasjonen med flest OL-gull i forhold til innbyggertall.
-Tenk om verden går under, og det eneste som overlever er våre loggbøker.
-Herman tar på jakken opp-ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar