onsdag 26. mai 2010

The Best of Loggen april 2010

MANDAG 05.04.10
-Jonas har vært på Drammensbadet, og syns det er rart at det er plass til så mange barn i bølgebassenget. Thomas: ”Ja, barn er et kortvokst folkeslag.”
-Thomas og Daniel J tror det er marked for skjeggformete postkort.
-Jonas syns at Helene lukter sykehus.
-Thomas blir sjekket opp av Bente, en skreppe på 70. Hun unnskylder seg for å ha flørtet når Helene kommer.
-Vi snakker fortsatt om afterskien i Aron forrige helg. Det er liten tvil om at vi hadde vunnet gull hvis afterski var OL-gren, og Helene dro mye av lasset.
-Bente kommer inn for å hilse på. Hun har spytt i munnviken.
-Bente er 47 år, ikke 70. Og hun syns Thomas minner om Eldar Vågan.
-Jonas plukket blomsten til Daniel J.
-For lenge siden spiste Jarle blomsten til Cecilie.
-Helene har vurdert å innføre klokkeslett i mandagsloggen, men tror det blir for komplisert.
-Daniel J lurer på hvordan det ser ut når Helene sitter i mak.
-Hanna er ikke her hver mandag, for hun trener egentlig hver mandag på den klokkeskya her.

MANDAG 12.04.10
-Daniel J er litt mer tilbakestående enn de andre som jobber på Platekompaniet.
-Da Erlend tok på seg briller for første gang, ble alt i HD.
-Daniel J snakker om Godset: ”Det er ikke noe annet land i Norge som spiller så bra.”
-Helene: ”Jeg leste bare overtiden.” (overskriften?)
-Daniel J: ”Han er jo ung. Han er 90.”
-Daniel J: ”Jeg har aldri sett Godset spille så pent.” Helene: ”Jeg har aldri sett Godset spille.” Og så lo hun av sin egen morsomhet.
-Helene: ”Sjuke folk er gærne i huet!”
-Daniel J velter stol.
-Erlend lo av seg selv for to uker siden.
-Helene spyttet på Erlend.

MANDAG 19.04.10
-Clementine velter stol.
-Helene og Janne var innom Gardermoen med toget fra Trondheim i går: 3 mennesker, hvorav 1 vasket. Heia askeskyen fra Island!
-Guttedoen på Lauritz er nyoppusset, og veldig fin! Daniel S syns nesten det er hyggelig å være der.
-Yvonne kartlegger mandagsklubben.

MANDAG 26.04.10
-Helene drømte at Jonas spiste opp spagettien hennes.
-Daniel J: ”Du vet at jeg ikke bryr meg om andre i fylla.”
-Daniel S: ”Han hadde sånn 15.000 venner på Facebook.” Helene: ”Men det er jo ikke lov å ha mer enn fem.”
-Vi diskuterer hva som er en håndfull med pupp.
-Bjørn Harald: ”Lim smakte bedre før i tida.”
-Jens Christian: ”Jeg vil ikke komme i loggen. Loggen er for mongoer.”
-Hanna: ”Jonas er gravid i 2.etasjen.”
-Jonas: ”Daniel, har du trent noe i det siste?” Daniel J: ”NEI!”
-Helene: ”Jeg ble kalt for Bravo-dama.” Daniel J: ”Den fikk jeg også her om dagen!”
-Bjørn Harald: ”Jeg går for kvantitum fremfor kvalitet.
-Jonas: ”Det er jo mer smak i øl enn vann.”
-Daniel S har bølgete hornhinner.
-Helene: ”Nå må jeg legg og hjemme meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar