tirsdag 12. juli 2011

Mandag 11. juli 2011

Klubb # 175

Bartender: Yvonne, Mari

Deltakere: Cecilie, Helene, Hanna M, Janne, Joakim, Clementine, Jarle, Magnus, Daniel J, Maria F, Anette, Kristina, Kamilla L, Hans Olav, Masha, Knud-Daniel, Mats, Emma, Lisa, Marte, Alex, Daniel S, Niclas, Anita, Maria J, Erlend, Aleks, Thomas, Bjørn Egil, Jonas, Eydgun, Kristoffer, Angelika, Petter G, Tommy, David, Hanna K, Rune, Emilie ++ (39 stk)

Lotteri # 153: 55 solgte lodd
Daniel S (A 29) trukket av Hans Olav
Kamilla L (F 68) trukket av Daniel S
Alex (F 74) trukket av Kamilla L
Clementine (K 59) trukket av Alex
Cecilie (G 08) trukket av Clementine
Niclas (A 36) trukket av Cecilie
Erlend (G 10) trukket av Niclas
Anita (F 67) trukket av Erlend
Jonas (K 66) trukket av Anita
Janne (A 35) trukket av Jonas
Thomas (A 37) trukket av Janne

Logg:
-Hanna M kommer syklende med hund i sekken.
-Joakim: "Ølen smakte som lettøl." Helene: "Nøtter?"
-Janne har sett en bever. På land!
-Maria F har griseflashbacks fra Roskilde. Janne: "Kaller du meg gris?"
-Maria F: "Gi meg ølbriller, så skal jeg si deg hvor gamle folk er."
-Det var en politimann som skulte på Helene i stad. Jarle: "Kanskje han hadde lyst på deg." Helene: "Neinei, jeg kjenner DET blikket."
-Maria F har kjøpt seg sykkel i dag. Det er hennes første sykkel siden trehjulssykkel var in!
-Jarle ble GR!
-Kristina vil spille GRIS alene.
-Joakim fikk en iPod av en random fyr på Roskilde, og ga den videre til en annen fyr. Vandre-iPod!
-Hanna M: "Vet du hva som er likheten mellom en bikkje og en baby? Begge kan puttes i bur."
-Hanna M: "Jeg lar meg ikke lure av utseende, jeg lar meg lure av personlighet. Veldig lett."
-Maria F og Helene har allerede kjøpt billett til Roskilde 2012.
-Maria F: "Jeg har satt Cuba på vent." Helene: "Kua?"
-Alex kommer, og vinker med venstre hånd.
-Maria J har bursdag!
-Daniel S: "Hva er det Hanna M har fanga seg?"
-Cecilie til Aleks, om Roskilde: "Du kan være jomfru sammen med meg!"
-Vi synger bursdagssangen for Maria J.
-Jonas kommer på klubb helt fra hytta!
-Vi gleder oss til Vaffelføzz.
-Helene ble overfalt og tafsa på av Jonas og Aleks.
-Cecilie: "Røyken til Janne er så homo at den tells ikke."
-Helene: "Jeg skjønte ikke helt når den var slutt, jeg."
-Cecilie og Helene konkluderer med at vi er en fin gjeng.
-Emma: "Jeg syns du ser rein ut jeg, KD."
-Dobbeltgjengeren til Arne Hjeltnes er her.
-Angelika: "Helene, har du vært på stranda i dag?" Helene: "Nei, hvordan det?" Angelika: "Det ser sånn ut." Helene: "Er jeg solbrent?"
-Helene til Lisa: "Puppen din er en jugepave!"
-Helene: "Spikking, det er bra hobby." Daniel J: "Jeg hørte spytting."
-Janne: "Hun er ikke stor, men hun er godt bygd."
-Helene: "Jeg er generelt lite hyggelig mot folk, og jeg koser meg med det."
-Helene, om teksting på iPhone: "Vanligvis bruker jeg to fingre, men noen ganger må jeg bruke en finger, fordi det blir for mye for meg."
-Erlend ser ikke lenger i HD, så han må snart oppdatere.
-Kristoffer har god ånde, så nå er han klar for å dra på Unique.
-Daniel J: "Jeg er halvfull." Helene: "Jeg er helfull." Daniel J: "Det er sånn vi liker deg."
-Aleks skal lage blank tequila.
-Daniel J: "Er det mulig at det skal værra så mye koselige folk her?"
-Helene om snus: "Det er faen meg samma om de er lange eller brukte!"
-Erlend: "Daniel J sitter og jokker meg i navelen."
-Aleks: "Jeg har en skitten boxer i sekken min. Kast den rundt!"
-Helene har leamus i kneet, og Daniel J holder det fast.
-Helene: "Du kan fjerne halve leveren og fortsatt leve." Alex: "Det er godt å vite."
-Bjørn Egil til Thomas: "Du er bare ei trist bikkje." Thomas: "Voff voff."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar