tirsdag 24. august 2010

Mandag 23. august 2010

Klubb # 129

Bartender: Yvonne

Deltakere: Niclas, Daniel J, Anette, Jens Christian, Alexander, Helene, Daniel S, Angelika, Jørgen, Cecilie, Petter H, Erik, Clementine, Erlend, Jarle, Loke, Jonas, Kamilla, Kristina, Karianne, Marius, Thea, Magne (22 stk)

Lotteri # 105: 33 solgte lodd
Petter (Q 37) trukket av Erik
Niclas (Q 52) trukket av Jarle
Jarle (Q 51) trukket av Jens Christian
Clementine (Q 32) trukket av Niclas
Daniel S (Q 46) trukket av Jonas
Angelika (Q 49) trukket av Helene

Logg:
-Daniel J til Niclas: "Forkjøla?" Niclas: "Forkjøla, allergisk, blind."
-Alle vil ta på iPhonen til Helene, men de vil ikke ta på Helene.
-Jørgen: "Tastaturet var halvannen kvartsirkel."
-Helene: "Jeg er ikke velkommen på Min Side hos NetCom. Jeg har prøvd å opprette ny profil, og da står det at jeg allerede eksisterer, men det gjør jeg jo ikke!"
-Jørgen: "Jeg kunne også ha gått ned 15 kg hvis jeg hadde sluttet å drikke ... nånting."
-Helene: "Tåler du ikke lakris?" Anette: "Jeg vet ikke." Jens Christian: "Prøv å sutt på'n, så finner du det ut."
-Jonas er sint fordi han ikke vant øl. Så sint at han smeller bøtta i bordet.
-Cecilie og Petter snakker med hverandre i telefonen.
-Daniel J: "Når prostituerte gjør blowjobs, blir det over-tits-betaling."
-Jørgen lager gamling-lyder.
-På Elvefestivalen danset Cecilie og Petter med kjøpe-rose-dama på danseplattformen på en båt ved Glass.
-Vi hjelper en gjeng med svarene på Drammens-Quiz.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar